خواص قارچ گانودرما + مضرات گانودرما + فیلم علمی برسی این گیاه شگفت انگیز

نشانه بیماری پیسی به این صورت است که یک یا تعدادی لک کاملا سفید در پوست فرد به وجود می آید. پزشک ممکن است با استفاده از لامپ های مخصوص و تاباندن اشعه ماوراء بنفش بر پوست، پیسی را تشخیص دهد. وی اضافه کرد : در افرادی که این بیماری بیش از ۵۰ درصد سطح بدن آنها را گرفته گاهی از داروهایی استفاده میشود که رنگ بر هستند و رنگ مناطق به اصطلاح پررنگ را از بین میبرد تا چندرنگی نباشد. اما به طور خاص در مورد این بیماری که علت اصلی آن مشکلات خودایمنی و وراثتی است، استرس باعث تشدید ابعاد مخرب بیماری میشود. افراد مبتلا به بیماری لک و پیس دریافتهاند که استرس و فشار روحی باعث افزایش تعداد لکههای سفید بر روی پوست آنها میشود. همچنین این داروی گیاهی باعث افزایش خون رسانی شده و گرفتگی رگ ها را برطرف می کند. همچنین پیسی میتواند ارثی باشد و در افرادی که والدین آنها به پیسی مبتلا باشند احتمال ابتلا به پیسی افزایش پیدا کند البته این احتمال را نمیتوان به صورت صد در صد در نظر گرفت و بعضا دیده شده افرادی که خود آنها به پیسی مبتلا بوده ولی هیچ نشانه ای از این بیماری در فرزندانشان مشاهده نشده است.

صابون گانودرما

نقش غذا در بروز بیماری مشخص نیست و در حال حاضر هیچ محدودیت غذایی خاصی به بیماران توصیه نمیشود. لک و پیس (ویتیلیگو) یک بیماری پیچیده است که هم ژنهای معیوب و هم عوامل محیطی در بروز آن نقش دارد. یعنی مردی به امام صادق(ع) از وضح و بهک شکایت کرد فرمود داخل حمام شو و حناء و نوره را با هم مخلوط کن و به بدن بمال زیرا بعد از آن اذیت نخواهی شد و سفیدی نخواهی دید آن مرد میگوید این کار را یک بار انجام دادم و خداوند من را عافیت بخشید. این بیماری یک نوع بیماری پوستی می باشد که در این بیماری رنگ دانه های پوستی از بین می روند و لکه های بسیار سفید تر از ر نگ پوست روی پوست ایجاد می شود.در این بیماری در پوست غشاهای مخاطی و شبكیه تخریب شده اند.در این بیماری معمولا لکه ها به صورت قرینه ایجاد می شوند و در قسمت های مختلفی از بدن به وجود می آیند اما قسمت های شایعی که لکه ها در آن ایجاد می شوند معمولا روی صورت ، اطراف لب ، بازوها ، پاها و آلت تناسلی می باشد.موهایی که در نواحی لکه ایجاد می شوند به دلیل اینکه در آن قسمت رنگ دانه ها از بین رفته اند به رنگ سفید و بی رنگ می باشند.به طور کلی علت به وجود آمدن این بیماری بسیار ناشناخته است و محققین دلایل مختلفی را برای آن مطرح کرده اند.

معمولا این بی رنگی ابتدا در بخش هایی که در معرض نور آفتاب بوده اند، مانند دست، پا، صورت یا لب ها ظاهر می گردد. اگر برخی نواحی پوست، مو یا چشمانتان رنگ خود را از دست داده اند، به پزشک مراجعه کنید. از دیگر مشکلات مربوط به کبد، هپاتیت ب می باشد و همانطور که می دانید درمان آن اصلا کار راحتی نیست ولی اگر شما تحت درمان این بیماری هستید توصیه می کنیم با استفاده از قارچ گانودرما در روند بهبودی خود سرعت و کیفیت بیشتری ایجاد کنید. امروزه این بیماری افراد بسیاری را دامنگیر خود کرده است و ما قصد داریم یک راه درمان بسیار طبیعی که در دامان طبیعت کاشت و برداشت میشود برای شما عزیزان بیان کنیم و آن، خرید قارچ گانودرما و استفاده از آن است به عبارتی درمان هر دردی را اگر بررسی بکنیم فقط با مراجعه به دامان طبیعت میشود، اثبات کرد چرا که خدای متعال اگر درد میدهد درمان آن را نیز میدهد و این بشر است که باید پیگیری کند و آن را پیدا نماید.

شما می توانید قهوه سوپریم گانودرما را با بسته بندی عالی همیشه همراه داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید میل نمایید. صابون گانودرما , بهترین صابون دست وصورت با خواص درمانی صابون قارچ گانودرما با خواص پرشمار می باشد . یکی از اهداف این تحقیقات ایجاد درمانی است که به طور دائم از تغییر رنگ پوست جلوگیری کند. روش های درمانی بسیاری برای کمک به بازگردانی رنگ پوست وجود دارد. وی اظهار کرد : برخی از ضایعات سفید ایجاد شده به دلیل بیماری پیسی بر روی پوست به کمک داروهایی که عمدتا به طور موضعی استفاده میشود ممکن است که از بین بروند که مهم ترین آن داروهای استروئیدی است . فرآوردههای برنزه کننده (که بدون نیاز به نور آفتاب پوست را برنزه میکنند) یا سایر رنگها،کاری آسان و بی خطر است که سبب میشود این بیماری کمتر به چشم بیاید. پیسی زمانی رخ می دهد که سلول های تشکیل دهنده ملانین ( ملانوسیت ) می میرند یا تولید ملانین (رنگدانه ای که به پوست، مو و چشم رنگ می دهد) را متوقف می کنند و لکه های پوست، روشنتر و سفید تر می شوند.

منبع

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ