خرید قهوه گانودرما


قهوه گانودرما چیست؟

خرید قهوه گانودرما چیست؟ سوالی است که امروزه اذهان عمومی را به خود جلب کرده، در اصل یک نوع قهوه پودری فوری و حاوی عصاره یک نوع قارچ به نام "گانودرما" است. نام دیگر قارچ گانودرما "قارچ جان افزا"، "لینگژی" یا "ریشی" بوده که میزان استفاده از آن رو به افزایش است و طرفداران خاص خود را دارد. دلیل عمده ای که قهوه گانودرما را نسبت به سایر قهوه ها متمایز می کند خواص درمانی و فوایدی است که برای سلامتی انسان به دنبال داشته است. در تهیه و ساخت قهوه گانودرما از گیاهان دارویی، مکمل قهوه و شکر استفاده شده

قهوه گانودرما را از کجا بخریم؟

زمانی که صحبت از خواص و فواید مصرف قهوه گانودرما می شود، بسیاری از افراد به دنبال سفارش و خرید این محصول از مراکز و فروشگاه های معتبری هستند که از کیفیت محصول مطمئن شده و سپس خریداری کنند. بسیاری از فروشگاه های فعال در زمینه مواد غذایی و درمانی اقدام به فروش و سفارش گرفتن قهوه گانودرما هستند که در این میان سایت آسوکالا نیز در نظر دارد با هدف افزایش رضایت مشتریان وفادار خود بهترین و با کیفیت ترین نوع و برند قهوه گانودرما را به خریداران و مصرف کنندگان ارائه دهد. همچنین با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین قیمت های متعددی به چشم می خورد که باعث تعلل خریداران برای سفارش قهوه گانودرما می گردد. سایت آسو کالا با توجه به استانداردهای لازم برای مصرف و تهیه قهوه گانودرما قیمت های به صرفه و مصوب شده برای فروش در سایت جهت فروش ارائه کرده است.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه چیست؟

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در سراسر جهان است که انواع مختلفی از آن با طعم ها متنوع تولید و عرضه می شود. علاوه بر این قهوه مانند هر ماده ی طبیعی دیگر دارای خواص متعددی است که گاهی جنبه ی دارویی و درمانی به خود می گیرد. این دانه های گیلاس مانند هسته ی میوه درخت قهوه هستند که بر اساس نوع محصول نهایی به میزان مشخصی برشته شده و بو داده می شوند.

قارچ گانودرما چیست؟

ریشی(ژاپن)، لینگ زی(چین) و یونگ رهی(کره) نام های دیگر قارچی با خواص بی نظیر به نام گانودرما هستند. قارچ گانودرما بومی شرق آسیاست و قریب به ۴هزار سال در طب سنتی مشرق زمین جایگاه ویژه ای داشته است.

امروزه به دلیل بالا رفتن تقاضا، دیگر نوع جنگلی این قارچ پاسخگوی نیاز بازار نیست؛ از طرفی نوع جنگلی مدت زمان طولانی تری برای رسیدن به مرحله ی برداشت نیاز دارد و ممکن است خواص اصلی قارچ طی فرآیند برداشت و خشک کردن کاهش پیدا کند. به همین دلیل امروزه کشورهای زیادی اقدام به کشت و پرورش قارچ گانودرما کرده اند.

گانودرما از دسته قارچ های چند منفذی است و در بستری از سبوس گندم یا برنج و یا خاک اره کشت می شود.

خرید قهوه گانودرما سوپریم

تاکنون انواع مختلفی از قارچ گانودرما شناخته شده اند که پرخاصیت ترین آنها گانودرما لوسیدوم است. این قارچ در رنگ های مختلفی در طبیعت وجود دارد که این تفاوت رنگ به دلیل اختلاف در نوع بذر آنهاست. رنگ زرد، سیاه و قرمز از پرطرفدارترین آنهاست.

پودر قارچ گانودرما

ساده ترین روش مصرف گانودرما استفاده از آن به صورت پودر می باشد. البته این پودر به صورت دمنوش مصرف می شود و به هیچ وجه نباید به صورت مستقیم مصرف گردد. قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر قارچ گانودرما یا قارچ گانودرما خشک)، گرمی یک الی دو هزار تومان است.

البته لازم است در اینجا به این نکته اشاره کنیم که هر پودری، لزوما خواص معرفی شده در این سایت را ندارد و حتی ممکن است موجب مسمومیت در کبد شود. لذا در خرید قارچ گانودرما به صورت پودر می بایست به نکات زیر توجه شود:

  • نژاد آن گانودرما لوسیدوم یا گانودرما قرمز باشد.
  • حتما از نوع پرورشی باشد (قارچ وحشی نباشد)
  • تحت شرایط استاندارد محیطی و با یکی از روش های علمی کاشت گانودرما، پرورش یافته باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ